July 30, 2006

insecurity

ang insecure nga taw, di jud mahimutang. bisan unsa na lang ang huna-hunaon. paranoid. bisan unsa ka gagmay nga butang o panghitabo butangan og dakog meaning nga pasamot sa pagka-insecure.

sama nako. naa lang juy mga panahon nga tukaran ko sa pagka-insecure. kahibalo ko nga sayop. kahibalo ko nga walay dapat ka-insecuran. pero unsaon ta man. usahay bation jud. sama ra sa mga panahon nga bation ko sa kaanyag. dili kapugngan. mokalit lang. ang diperensya kay ang pagbati sa kaanyag mopuno sa confidence level og makapalipay, apan ang pagbati sa insecurity kay makapa-depress. makapasakit sa dughan og tiyan.

pero at least kabalo ko. knowing is the first step to improving. maayo unta og bation na ko sa kaguapa ugma. maayo unta og motaas akong hair. para smiling na pud ko ugma. og daghan dayong maibog nako. as usual!

1 comment:

Anonymous said...

cheer up emman. :) nakakatanda ang insecurity. :D baka you will permanently kiss 22 goodbye, sige ka. :D

bitaw, seriously. you're one gem of an individual eman. ako lang gistate ang obvious. :D