March 10, 2007

memoirs of a gay siya: kasal ka dyan!

kring... kriiiinnngggg... krrrriiiiiiiiiinnnnnnnnnnnngggggggggggg...

hello, auntie! kumusta?

oh, kumusta na ka dong?

ok naman po. kayo po?

ok naman din. blah blah blah.

blah blah blah.

o, so kelan ka papakasal?

ah, di pa po ako ready auntie eh. (hwek hwek hwek)

ah, so jan ka na maghahanap ng pakakasalan mo? marami bang pinay jan?

hehehe. punta po ako sa inyo jan sa germany. (ang napapansin ko lang po dito ay mga pinoys, lalaking chinese, lalaking indians)

ah. (ano ba tong pamangkin ko. evading my question about kasal and pinays. teka lang. parang girly yata boses nya ah!)

blah blah blah.

blah blah blah.

sige bye, auntie. thanks po. see you there. (i-ready nyo na ang german sausage!)

sige bye, dong. salamat sa pag-alaga sa pinsan mo. (bye iha siguro dapat!)

click.

:p

4 comments:

Anonymous said...

nyahaha.. nalingaw ko sa imong auntie.

mag ala-ogie diaz na lang ka ems.. lingaw baya kaayo naay anak na imoha jud... hahahahahahaha

emmz said...

ngek! di jud jen... aw, ok ra diay. basta ako ang manganak! hahaha :p

hmmm, ako diay na ang naa sa ako blog??? basin ako diay na fwend hehehe

Anonymous said...

aw.. dili diay ikaw.
sakit manganak ems.. mag hire na lang ka ug baby maker.. mwehehehe

emmz said...

ok ra ako ang himoan og baby jen... basta guapo ang tighimo sa ako hahaha... puede pud ang akong bana kay mag-hire og surrogate mother... then ako ang natural mommy! :p

kumusta na uy???